خورشید

تا مه راه رو نپوشونده نگام کن / اگه رو قله سردت شد صدام کن

تا مه راه رو نپوشونده نگام کن / اگه رو قله سردت شد صدام کن

خورشید

این بلاگ توسط سجاد خورشیدوند نوشته میشه و تازه راه اندازی شده و به یاد دوران طلایی دانشجویی و برنامه های کوهنوردی اینجانب تشکیل شده، دورانی که هیچ وقت فراموش نمیشود.

برنامه کوهپیمایی نیمه تخصصی

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ق.ظ

غار یخ مراد

تاریخ برگزاری: 26/2/92

زمان حرکت: ساعت 6:30 صبح از جلوی کارتکس

 

برنامه غار یخ مراد به سرپرستی آقای بنفشه برگزار شد. برای رسیدن به غار یخ مراد از جاده چالوس به سمت گچسر حرکت کردیم. نرسیده به گچسر (مابین نسا و گچسر) در سمت چپ وارد فرعی شدیم به سمت کهنه ده و آزاد بر. البته در این مسیر فرعی نهایتا با مینی بوس میشود تردد کرد. پس از حدود ۱۰ دقیقه به کهنه ده رسیدیم. قبل از ورود به کهنه ده جاده خاکی سمت راست به طرف غار یخ مراد است. از روستای کهنه ده تا غار یخ مراد حدود ۳۰ دقیقه طول کشید. پس از صرف صبحانه وارد غار شدیم. حدود یک ساعت غارنوردی ما به طول انجامید البته لازم به ذکر است که برای رفتن به تمام قسمت ها و دهلیز های غار نیاز به ابزار فنی مختص غار نوردی می باشد. پس از غار نوردی جهت آمادگی برنامه درفک به سمت ارتفاعات مقابل راهی شدیم و تقریبا شیب تندی را پشت سر گذاشتیم در بالای کوه قله کرچان خود نمایی میکرد. بعد اقامه نماز و صرف ناهار به سمت ماشین و سپس دانشگاه حرکت کردیم و ساعت حدود ۱۸ رسیدیم.

 

 

کهنه ده

 

گروه

 

غار یخ مراد

 

دهانه غار

 

غارنوردان

 

قله کرچان

 

همنوردان

 

 

بدون شرح

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷
سجاد خورشیدوند

نظرات  (۱)

خیلی با حال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی